Konkursy dla klientów – czy warto organizować? Opłacalność i przemyślenia

W wielu firmach prędzej czy później zapada decyzja o zorganizowaniu konkursów dla klientów. Konkurs, tak jak każde działanie marketingowe może przynieść wiele pożytku. Należy jednak wystrzegać się niedociągnięć, które mogą przynieść bardzo wiele negatywnych konsekwencji. Zanim przystąpicie do konkretnych działań, warto przekonać się po co właściwie organizować konkursy dla klientów.

Programy lojalnościowe – pięć mitów dla właścicieli sklepów internetowych

Coraz więcej firm świadczących usługi czy sprzedających produkty decyduje się na wprowadzenie programu lojalnościowego. To bardzo dobry pomysł pozwalający nie tylko zdobyć nowych klientów, ale również utrzymać tych dotychczasowych. Dobrze przemyślany i prowadzony program lojalnościowy daje sporą przewagę konkurencyjną oraz generuje dodatkowe przychody.

Klient kontra sklep internetowy – niekończący się spór.

Właściciele sklepów internetowych potrafią dzisiaj dosłownie stawać na głowie, aby tylko pokazać swoją ofertę z najlepszej możliwej strony. Klienci dostają coraz to wygodniejsze i bezpieczniejsze systemy płatności, w wielu sklepach nareszcie można robić zakupy bez zakładania kolejnego, 150 już konta (co mocno irytuje), sprzedawcy starają się jak najlepiej prezentować sprzedawane rzeczy…to tylko krótka lista działań sklepów, które mają ogólnie pokazać, że kupowanie online może być bezpieczne i bardzo wygodne, pozwalając przy tym oszczędzać pieniądze.