Sky Shop – oprogramowanie sklepu internetowego zyskujące popularność. Czy warto skorzystać?

Uruchomienie własnego sklepu internetowego od wielu już lat ogranicza się dosłownie do kilku kliknięć. Dzieje się tak dzięki dynamicznemu rozwojowi wielu nowoczesnych platform. Jedną z nich jest Sky-Shop.

Działająca od 2009 roku, z polskimi korzeniami, każdego roku cieszy się coraz większą popularnością. Jeśli planujesz otwarcie swojego sklepu lub szukasz nowej platformy, bo poszerzasz swoją działalność, ten artykuł być może pomoże Ci podjąć decyzję. Przyjrzymy się bowiem systemowi trochę bliżej. Zapraszamy do lektury.

Co to jest?

Na pierwszy rzut oka oferta wydaje się nie wyróżniać niczym szczególnym. Kolejna platforma handlowa, która reklamuje się jako narzędzie proste w obsłudze, funkcjonalne i niezawodne. Czy jednak faktycznie tak jest?

Warto zacząć od tego, że jej twórcą jest Przemysław Matoga. Miłośnicy forów internetowych z pewnością go kojarzą. To właśnie on jest odpowiedzialny za stworzenie skryptu phpBB by Przemo, który po dziś dzień cieszy się ogromną popularnością.

Wróćmy jednak do tematu. Sky-Shop to przede wszystkim platforma e-commerce zbudowana na bazie systemu Saas. Co to oznacza w praktyce? Możliwość wielopoziomowego handlu w różnych miejscach bez konieczności obsługi wielu paneli administracyjnych.

Nie jest to oczywiście jedyna zaleta systemu, ale tymi zajmiemy się w dalszej części. Firma chwali się założeniem ponad 20 tysięcy sklepów, udostępnianiem ponad 1200 funkcji na swojej platformie oraz stabilnością działania na poziomie 99,98%.

Jak można dowiedzieć się z oficjalnych informacji, otwarcie profesjonalnego sklepu internetowego ma być wyjątkowo proste. Użytkownik nie musi mieć specjalistycznej wiedzy informatycznej, a w razie problemów zawsze może skorzystać ze wsparcia specjalistów.

Czym się wyróżnia? Zalety i wady

Wspomnieliśmy już o tym, że platforma handlowa bazuje na systemie Saas i naszym zdaniem jest to jedna z największych zalet. Coraz więcej firm zajmuje się sprzedażą online nie tylko z domeny własnego sklepu.

To również handel na Allegro czy eBay. Przy klasycznym oprogramowaniu oznacza to konieczność zarządzania ofertami aż z 3 niezależnych panelów administracyjnych. Dodajmy do tego narzędzia do zarządzania magazynem, a robi nam się już naprawdę spore zamieszanie. System SaaS sprowadza to wszystko do jednego, prostego narzędzia.

Wstawiając nowy produkt do swojego sklepu, można jednocześnie wystawić go również na Allegro, bez konieczność podwójnego tworzenia opisów i logowania się na różne konta.

Nie tylko to użytkownicy platformy Sky-Shop zaliczają do zalet. Umożliwia ona bowiem oprócz tego między innymi:

  • prowadzenie bloga sklepowego,
  • integrację z Facebookiem,
  • narzędzia do marketingu SEM i SEO,
  • automatyczne generowanie raportów oraz statystyk,
  • prowadzenie sprzedaży na zasadzie dropshippingu (firma współpracuje z ponad 250-cioma hurtowniami).

To jednak nadal nie wszystko. Sky-Shop, jako jeden z niewielu na rynku, nie pozostawia swoich klientów samych sobie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby samodzielnie uruchomić swój własny sklep.

Narzędzia zostały zaprojektowane i zbudowane w taki sposób, aby maksymalnie uprościć ten proces. Każdy może jednak zupełnie za darmo, w ramach głównej opłaty, skorzystać ze wsparcia specjalistów. Daje to gwarancję uruchomienia naprawdę wysokiej jakości platformy e-commerce.

Naprawdę trudno znaleźć jakieś poważniejsze wady tego rozwiązania. Rozbudowana funkcjonalność i elastyczne podejście do usług sprawiają, że ich dopasowanie do potrzeb nie stanowi żadnego problemu.

Nawet ceny wydają się przystępne, choć to już oczywiście kwestia mocno indywidualna. Każdy z nas może mieć oczywiście inne potrzeby i nawet tutaj platforma Sky-Shop wychodzi frontem do swoich klientów. Zupełnie za darmo można testować pełną jej funkcjonalność zupełnie za darmo i bez zobowiązań.

Cennik i model abonamentowy

Płacenie za dostęp do tej platformy opiera się na systemie abonamentowym. Użytkownik na szczęście ma spore możliwości dopasowania funkcjonalności do własnych potrzeb. Istnieją bowiem 4 główne plany abonamentowe:

  • StartUp – do uruchomienia pierwszego sklepu,
  • Basic – standardowy, spełniający potrzeby większości przedsiębiorców z branży e-commerce,
  • Business – polecane do dropshippingu i integracji z Allegro lub z innymi sklepami,
  • Supreme – dedykowane dużym, szybko rozwijającym się sklepom.

Każdy z tych planów daje dostęp do samej platformy. Abonament można wykupić na miesiąc, na 3 miesiące lub na cały rok. Im dłuższy okres, tym niższa cena. Przy subskrypcji miesięcznej, ceny wynoszą odpowiednio 89, 129, 229, 379 (netto w złotówkach).

Przy rocznym abonamencie oszczędza się naprawdę dużo. Po przeliczeniu miesięczna opłata wynosi odpowiednio 21, 99, 179, 229 (netto w złotówkach). Dodatkowo otrzymuje się jeszcze miesiąc gratis.

Można również wykupić usługę zbudowania sklepu pod indywidualne potrzeby. Jak zapewnia firma, zadaniem tym zajmują się najlepsi specjaliści. W Sky-Shop oferowane są 3 pakiety gotowych sklepów:

  • Mini w cenie 4299 zł netto,
  • Medium za 7999 zł netto,
  • Full kosztujący 10899 zł netto.

Integracje z innymi narzędziami

Zaletą tego systemu ma być jego modułowa budowa. Użytkownik dostaje tym samym możliwość idealnego dopasowania ostatecznej funkcjonalności sklepu do własnych potrzeb. Do tych ważniejszych należy zaliczyć z pewnością integracje. Dostępne są tutaj między innymi takie narzędzia, jak:

  • intergracja z innymi platformami handlowymi (Allegro, eBay),
  • integracja z hurtowniami,
  • moduł wdrożenia bramki do płatności online,
  • integracja z blogiem sklepowym,
  • moduł transakcji B2B,
  • możliwość integracji ze sprzedażą na Facebooku.

To oczywiście tylko przykłady, gdyż możliwości skonfigurowania systemu pod własne potrzeby jest dużo więcej.

Przykładowe sklepy na platformie sky-shop

Firma chwali się bardzo mocno tym, że na jej systemie pracuje już ponad 20 tysięcy różnych sklepów. To naprawdę niezły wynik, który daje sporo do myślenia.

Na stronie można bez problemu zapoznać się z listą ostatnich realizacji, a więc sklepów, które uruchomiono na tym właśnie systemie. Warto więc zajrzeć sobie pod ten adres https://sky-shop.pl/ostatnie_realizacje i sprawdzić (być może również zainspirować się), jakie platformy e-commerce wystartowały w ostatnim czasie.

Opinie

10 lat istnienia na rynku naszym zdaniem samo w sobie jest już naprawdę niezłą rekomendacją do tego, aby skorzystać z oferty tej firmy. Trzeba jednak dodać także, że cieszy się ona solidnymi opiniami.

Facebookowy profil zebrał 4,5 na 5 możliwych gwiazdek. Klienci chwalą sobie łatwą i skuteczną integrację z różnymi narzędziami, prostotę budowy sklepu oraz niezawodność i wydajność działania samego skryptu. Kwestią sporną są oczywiście, jak zwykle ceny, ale trzeba tutaj pamiętać, że jest to sprawa mocno indywidualna.

Czy warto postawić swój sklep na tej platformie?

Jeśli szukacie narzędzia funkcjonalnego, niezawodnego i jednocześnie prostego w obsłudze, to bardzo możliwe, że będziecie zadowoleni z oferty przygotowanej przez Sky-Shop. Pamiętajcie, że tak naprawdę możecie bez zobowiązań ją przetestować.

Każdy nowy użytkownik ma opcję sprawdzenia całej platformy przez 14 dni, za darmo i bez podpisywania jakiejkolwiek umowy. Jeśli szukacie nowego systemu e-commerce, to być może warto się tym zainteresować. Oferta może także spodobać się osobom niedoświadczonym. Uruchomienie pierwszego sklepu jest naprawdę proste.

[Głosów:1    Średnia:4/5]