Podejrzane sklepy internetowe – lista stale aktualizowana

aktualizacja – 06.01.2021

Już od wielu lat zakupy w sieci cieszyły się w Polsce coraz większą popularnością. Sprzedawcy internetowi każdego roku chwalili się coraz większą sumą transakcji przeprowadzonych właśnie drogą online. Na pewno trend ten byłby nadal wzrostowy, ale z racji wybuchu pandemii popularność zakupów w sieci diametralnie i nagle skoczyła do góry.

Jak pokazały ostatnie statystyki, w tym trudnym dla nas okresie zainteresowanie wirtualnymi sklepami wzrosło o ponad 240%! Eksperci szacują, że to dopiero początek tak potężnej tendencji.

Wszystko zaczęło się z chwilą nakładania kolejnych restrykcji na obywateli Polski. W pewnym momencie zostaliśmy praktycznie całkowicie zamknięci w domu i to właśnie wtedy w kraju wybuchła wyraźna panika. Ludzie masowo robili zakupy nie tylko produktów spożywczych, ale także podstawowej chemii gospodarczej. Półki z opróżnionym mięsem, makaronem, ryżem, konserwami, mydłem i papierem toaletowym przez pewien czas były codziennym widokiem w całej Polsce [2]. Okazuje się, że aż 38% internautów postanowiło zrobić takie zapasy korzystając z oferty sklepów online.

Był to wielki szok dla dużych sieci handlowych, takich jak TESCO czy Carrefour, które musiały się zmierzyć z ogromnym popytem na usługi online. Przed pandemią zakupy zrobione tą drogą zazwyczaj były dowożone w przeciągu doby. Dziś w niektórych punktach czas oczekiwania na zamówienie to nawet miesiąc! To najlepiej pokazuje skalę problemu [1].

Szybko okazało się, że branża e-commerce nie była gotowa na takie zainteresowanie zakupami. Kłopoty mieli nie tylko sprzedawcy, ale i firmy transportowe, które nie nadążały z dostarczaniem paczek. Również w sieci szybko zaczęło brakować towarów, a wiele hurtowni dosłownie świeciło pustkami.

Pandemia uśpiła czujność części internautów

Nie da się ukryć, że z racji panującej sytuacji bardzo mocno nastawiliśmy się na kupowanie w sieci. To obecnie najlepszy sposób na to, aby uniknąć tłumów w sklepach, ryzykując zakażenie koronawirusem. Według platformy Shoper, wzrost sprzedaży online produktów delikatesowych wzrósł w połowie marca o 240%. Jeśli jednak porówna się ze sobą dane z marca i z lutego, to nagle okazuje się, że transakcji było o około 400% więcej![1]

Choć restrykcje w dużej mierze zostały zniesione, a życie w pewnym stopniu wróciło do normalności, sprzedawcy online dalej obserwują ogromne zainteresowanie ich ofertą. Niestety pandemia COVID-19 ma pod tym kątem również swoją ciemną stronę. Dziś, w 2020 roku, chcemy już dosłownie wszystko kupować w sieci. W wielu popularnych sklepach często brakuje z tego powodu towaru, a to kieruje część osób do firm mało znanych.

Okazuje się, że na pandemii postanowiło zarobić mnóstwo nie do końca uczciwych sprzedawców. Nowe sklepy pojawiały się w tym okresie jak przysłowiowe grzyby na deszczu. Wcześniej ich działalność była utrudniona, gdyż ludzie coraz bardziej świadomie kupowali w sieci. Dziś sporo osób najwyraźniej uśpiło swoją czujność. Zamawianie w takich miejscach zawsze jest ryzykowne. Nierzadko zdarza się, że zamówione towary w rzeczywistości są inne, niż były na zdjęciu. Co gorsza, część nieuczciwych sprzedawców nawet nie zawraca sobie głowy tym, aby wysłać cokolwiek!

Lista sklepów online, dla których zalecamy dużą ostrożność!

Z tego powodu postanowiliśmy przygotować dla Was krótką listę sklepów, które działają na rynku od niedawna i wyglądają dość niepewnie. To sprzedawcy, do których koniecznie powinniście podchodzić z rozwagą. Sprawdzajcie sklepy, zanim cokolwiek zamówicie i róbcie zakupy bezpiecznie! Niestety w sieci bardzo łatwo paść ofiarą oszustwa, dlatego zawsze trzeba się wykazać wzmożoną czujnością.

  • Dafunia.com

To całkiem duży sklep internetowy skupiający się przede wszystkim na sprzedaży damskiej i męskiej odzieży. Firma chwali się stałą aktualizacją asortymentu, atrakcyjnymi cenami, szybką dostawą i wysoką jakością. Niestety okazuje się, że produkty te cieszą się naprawdę marną opinią i nie świadczą dobrze o firmie. Komentarze możecie sprawdzić sobie sami, zaglądając na facebookowy adres: https://www.facebook.com/pg/Dafunia-101933724597009/posts/

Co gorsza, firma istnieje na rynku od 2020 roku, a więc prawdopodobnie powstała właśnie na fali koronawirusa. Z tego powodu zalecamy szczególną ostrość, jeśli planujecie tam cokolwiek kupować.

  • Venchic.com

To kolejny sklep internetowy z odzieżą, który w ostatnim czasie jest zaskakująco popularny. Niestety okazuje się, że firma nie cieszy się dobrą opinią. Co gorsza, to podmarka innego sklepu internetowego Zebraneo.com, który znajduje się na niechlubnym podium marki o wyjątkowo złej renomie. W sieci można znaleźć dosłownie setki negatywnych komentarzy, które u każdego powinny spowodować zapalenie przysłowiowej czerwonej lampki. Korzystanie z oferty tego sklepu może nie być dobrym pomysłem.

  • Coloryee.com

Kolejny odzieżowy sklep online, choć tym razem skupiający się głównie na produktach przeznaczonych dla kobiet. Krótka obecność na rynku (firma istnieje od 2020 roku) to pierwsza przesłanka, która u każdego powinna wzbudzić wzmożoną czujność. Nas jednak szczególnie niepokoi kwestia płatności. Sklep jest wyjątkowy, gdyż udostępnia klientom możliwość opłacania zakupów jedynie za pośrednictwem PayPal. Rozwaga będzie więc potrzebna, gdyż w razie problemów trudniej dochodzić swoich praw przy płaceniu właśnie tym systemem.

  • Sheri.pl

Następny na liście sklep odzieżowy, który może nie cieszy się bardzo złą opinią, ale za to mamy wątpliwości co do rzetelności tych komentarzy. Jak wynika z tych danych: https://who.is/whois/sheri.pl sklep rozpoczął swoją działalność w listopadzie 2019, gdyż wtedy została zarejestrowana domena. Spójrzcie jednak na to, od kiedy datowane są opinie o firmie, które udostępniane są bezpośrednio na stronie sklepu: https://sheri.pl/opinie/page/324/. Pierwsze komentarze są z lipca 2019…czyżby firma potrafiła się przenosić w czasie? Naszym zdaniem to kolejny sklep, do którego trzeba podchodzić z ogromnym dystansem.

aktualizacja 18.11.2020

Zalecamy także ostrożność przy korzystaniu z poniższych sklepów (ze względu niedotrzymania wymogów formalnych oraz niedopasowaniem domeny do asortymentów sklepów.

  • kancelaria-jasiewicz.pl
  • www.vabank.org.pl
  • www.lekarzdomowy.com.pl

To na razie tyle, ale zachęcamy Was do częstego zaglądania na naszą stronę. Nie zaprzestajemy swoich poszukiwań na tych kilku sklepach. Lista będzie stale aktualizowana za każdym razem, gdy tylko znajdziemy nowego, podejrzanego sprzedawcę.

Allegro.pl – zakupy 70% taniej – TYLKO dzisiaj 21.01.21 >>>

Jednocześnie jeszcze raz przestrzegamy Was przed zbyt pochopnym klikaniem w „Kup teraz”. Zanim cokolwiek zamówicie u nieznanego Wam sprzedawcy, dokładnie zweryfikujcie jego firmę. Szczególną uwagę zwróćcie na sklepy działające od niedawna, obecne na rynku od 2020 roku.

Źródła zewnętrzne:

  • [1] https://polskieradio24.pl/42/273/Artykul/2480311,Przez-koronawirusa-ecommerce-kwitnie-Sklepy-internetowe-tona-w-zamowieniach
  • [2] https://eizba.pl/raport-e-izby-e-commerce-w-czasie-kryzysu-2020/
[Głosów: 4   Average: 4/5]

Wasze komentarze:

  1. Mnie już w zeszłym roku życiu nauczyło, że trzeba dokładnie weryfikować sprzedawców…zamówiła kilka sukienek za ponad 200 zł i do dziś ani jednej nie dostałam, a sklep już nie istnieje. Co gorsza, zgłaszanie tego na policję niewiele daje, sprawa wcześniej czy później jest umarzana.

    Odpowiedz
  2. z niecierpliwością czekam na aktualizację listy, bo sama często kupuję w sieci.

    Odpowiedz
  3. Ktoś kupował może w tym sheri z tej listy i może powiedzieć, jak to wygląda w rzeczywistości? Mają fajne rzeczy, ale trafiłam na tę stronę i teraz mam wątpliwości czy zamawiać…

    Odpowiedz
    • Ja zamowilam bluze z kapturem z tej firmy mialo byc od 20 do 35 dni roboczych jest 37 dzien i paczki nie widze gdy odpisalam do nich to mi napisali ze paczka wyslana ze moze nawet do 60 dni roboczych dojsc

      Odpowiedz
      • Ja też zamówiłam bluzę niestety czekam już 4 tygodnie

        Odpowiedz
      • również zamówiłam, potwierdzenie wysłania 16,10,2020, mamy 11/12, koszulki brak, rzetelnej informacji brak, numeru przesyłki brak,40 dni robocze, cały czas odpowiedzi z automatu ze mają 20-35 dni, max 60 dni.

        Odpowiedz
      • również zamówiłam w sheri, potwierdzenie wysłania 16,10,2020, mamy 11/12, koszulki brak, rzetelnej informacji brak, numeru przesyłki brak,40 dni robocze, cały czas odpowiedzi z automatu ze mają 20-35 dni, max 60 dni.

        Odpowiedz
    • zamówienia przychodza z chin, niektóre nie dochodzą. Ale nie to jest problem. Ubrania z katalogu a to co dostajesz to dwie różne rzeczywistości. Zamówiłam zarąbisty gruby długi sweter, a dostałam długą sflaczałą bluzę w podobnym kolorze – serio i ro za 140zł!!!!! A oni mi ją karzą odsyłać do chin na mój koszt… Powiedziałam im że się chyba zapomnieli, to łaskawie mi odpisali że mogę odesłać do Człuchowa. I tak będę od nich wyciągać kasę za przesyłkę do nich tej szmaty. Jak trzeba będzie to zgłosze do rzecznika praw konsumenta, nie popuszczę OSZUSTOM!!!

      Odpowiedz
      • Witam.Czy ktoś zamawiał rzeczy z Jourlacy ? Bo ja czekam już 3 tygodnie i nic a wysyłka miała być do 15 dni

        Odpowiedz
        • Allegro.pl – odzież damska 70% taniej. Tylko 21.01.21

        • Nie polecam. Przychodzi coś innego niż na zdjęciu. Już nigdy u nich nie kupię

          Odpowiedz
        • Ja zamawiałam, co prawda czekam już drugi tydzień, jak do niech pisałam na fb to mnie zablokowaliStacilam 150 zł, mój pierwszy i ostatni raz….

          Odpowiedz
        • Ja czekałam 4 tygodnie ale nie ma na co. To co przyjdzie to zapewne będzie szmata tak samo jak moja bluza którą okazała się sztucznym równej nie nadającym się na wycieranie podłogi.porazka i współczuję.

          Odpowiedz
        • Tak zamawiałam trwało to do 3 tyg .Obawiałam się zwłaszcza że u nich za każdy zakup dodatkowa zapłata ale dotarłro i jakoś ubrań bardzo dobra

          Odpowiedz
        • Czekałam ponad 3 tyg. Otrzymałam sms z wiadomością że do 30 dni..Ubrania jsk najbardziej za Jestem zadowolona

          Odpowiedz
        • Allegro.pl – odzież damska 70% taniej. Tylko 21.01.21

        • Witam ja dostałam z Jourlacy jedną z zamawianych rzeczy szajs straszny drugiej nie wysłali i żadnych wiadomości na temat dlaczego też nie ani zwrotu pieniędzy

          Odpowiedz
    • Ja kupowałam w sheri. Czekałam z miesiąc na dostawę, ale w końcu przyszła i zamówione spodnie były super, ale koszula za mała pomimo iż według tabeli rozmiarów na stronie powinna być dobra.

      Odpowiedz
    • Coloryee KOSZMAR OSZUSTWO NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE PO PRZELANIU ŚRODKÓW MOŻECIE ZAPOMNIEĆ O ZAMÓWIENIU. CZEKAM NA NIE OD MIESIĄCA I DOSTAŁAM INFO ŻE NIE MAJĄ TOWATU ZAMÓWIONEGO W MAGAZYNIE. NIE WIEM ILE BĘDĘ WALCZYŁA O ODZYSKANIE

      Odpowiedz
      • Nie kupujcie w Coloryee. Zamówiłam czapkę, dostałam nie tę, którą zamówiłam. Straszne korowody ze zwrotem, który musiałam sama opłacić. Zaproponowali mi 15% upustu, żebym nie zwracała czapki. Aktualnie czekam na tę zamówioną i zwrot pieniędzy za przesyłkę. Ciekawe czy się doczekam,

        Odpowiedz
    • Odradzam!!!
      Kupiłam sweter i bluzkę, rzeczy bez żadnych metek. Sweter bardzo różni się od tego ze zdjęcia,wygnieciony, śmierdzi stęchlizną. Czas oczekiwania 47 dni roboczych!!!
      Nigdy więcej nic nie zamówię w tym sklepie.

      Odpowiedz
    • Ja zamowilam dwie bluzy z sheri i powiem że rozmiarowk dobra jakościowo słabo bo po kilku praniach materiał się kulkuje niestety. Ale dość szybko przesyłka dotarła.

      Odpowiedz
  4. Proszę również zerknąć na jourlacy.com i ivet.pl

    Z kolei absolutnym hitem jest strona auger.pl , z której sukienkę zamówiła moja zamroczona stresem egzaminowym znajoma. Po 3 tygodniach przyszła do niej paczuszka z jakimiś tandetnymi oklarami przeciwsłonecznymi 😀 Oczywiście nie dało się zwrócić, brak danych kontaktowych, strona krzak. W szerokim asortymencie, oprócz sukienek i spódniczek znajduje się m.in. boisko do gry, ,,skandal w angielskim stylu”, ,, ksiądz grasował w przymierzalni”. Brzmi niezrozumiale, prawda ? Nie umiem jaśniej. Polecam zajrzeć 😀

    Odpowiedz
  5. Również proszę o opinię na temat sklepu Jourlacy. Po tym jak podzieliłam się na facebooku moimi obawami na jego temat, komentarz został usunięty.

    Odpowiedz
    • Czekam na paczkę 2 tygodnie. Zastanawiam się cy dotrą moje rzecy?

      Odpowiedz
      • Ja otrzymałam przesyłkę w ciągu niecałych 2-ch tygodni, towar, tzn. kalosze zgodny z opisem, choć nieco lepiej wyglądał na zdjęciu, ale do zaakceptowania, rozmiar też ok.

        Odpowiedz
      • I jak doszły rzeczy? Zamawiamy z tej strony rzeczy na święta i jesteśmy ciekawi

        Odpowiedz
    • Nie zamawiałam,ale coloryee i jourlacy mają tą samą odzież ???dziwne???

      Odpowiedz
    • Zamawiałam na Jourlacy 30.11 2020, przez mc widniało zamówienie w trakcie realizacji. Zwątpiłam już aż tu tuż po świętach dostałam smsa i e-maila, że 1 asortymentu brak i mam kliknąć na link aby wybrać opcję zwrotu kasy lub bon o wartości 120 % wartości brakującej rzeczy. Bałam się, że to kolejna ściema i jak kliknę podejrzany link to zniknie mi kasa z konta. Miałam na to 24 godz. No cóż klikłam opcję zwrotu kasy i o dziwo w ciągu paru dni przyszedł przelew na kwotę, nieco pomniejszoną, pewnie z powodu upustu promocyjnego (-7zł). I wtedy się ruszyło, paczkę wysłali i jest progres widać, że idzie z Chin, mają czas 30 dni. Zobaczymy co będzie w środku.

      Odpowiedz
      • Ja zamówiłam 11grudnia 2020 i ku mojemu zdziwieniu paczka przyszła 28 grudnia botki cudne rozmiar idealny pozdrawiam Jolanta

        Odpowiedz
    • Jest dużo kiepskich opini na jourlacy w sieci. Ja głupia zamówiłam buty,fart doszły fajne,wygodne po 2,5tygodnia ale więcej nic nie zamówię. Strach czy dojdzie towar i w jakim stanie nie warte niczego.
      Pozdrawiam

      Odpowiedz
  6. Kupowałam w Ivet, niestety jakość materiału i wykonania skrajnie tandetna. Do tego rozmiar zaniżony nawet o 2 numery. Paczkę z kilkoma produktami dzielą na pojedyncze i czekasz 30 dni, aż rzeczy do Ciebie dotrą.

    Odpowiedz
    • Ja też kupowałam w IVET ì jestem bardzo zadowolona.

      Odpowiedz
    • Dokładnie to samo – rozmiar bardzo zaniżony i sukienki trzeba było zwrócić – przyszły w dwóch partiach w odstępie miesiąca – odsyłałam każdą osobno.

      Odpowiedz
    • Mam swoje doświadczenie w kwestii ubrania. Na jednej z takich stron zobaczyłam śliczne bluzeczki koszulowe. Oczka mi się zaświeciły! Pokazałam je mężowi i byłam gotowa je zamówić. On przezornie zajrzał na Aliexpress… te same bluzki o połowę tańsze. Jeszcze bardziej się ucieszyłam! Czekałam oczywiście miesiąc na paczkę. Przyszły! Te same kolory, cudne wzory ale… jedna była fatalnie skrojona. Teściowa dołożyła starania i ją uratowała. Wisienką na torcie był tragiczny sztuczny materiał… Nie wiem czy je kiedyś nałożę. Ale skutecznie mnie wyleczyło z kupowania ubrań w ten sposób

      Odpowiedz
    • Witam również zamówiłem odzież w sklepie jourlacy.com i do tej pory nie mam paczki a zamówienie składałem 4 grudnia i kontakt tylko z nimi e-mail

      Odpowiedz
  7. Mnie oszukali sklep internetowy enterbuty kasa wysłana, ani butów ani kasy.Ostrzegam banda oszustów, mają kilka powiązanych stron

    Odpowiedz
    • Dokładnie mnie również oszukali – na początku grudnia będzie rok jak wysłałam kasę, a w zamian nawet opakowania po butach nie dostałam 🙁

      Odpowiedz
      • Czy ktoś kupował ubrania z firmy JOURLACY ? Czy macie jakieś doświadczenia z tą firmą wysyłkową ?

        Odpowiedz
  8. Sheri.pl niestety chińska tandeta, plastikowe ubrania do kwadratu. Zerowy kontakt z firmą, nie można niczego odesłać. Pieniądze wyrzucone w błoto.

    Odpowiedz
  9. radze takze uwazac na superswieto.pl, czekam na pzresyłke, czekam i doczekac sie nie moge

    Odpowiedz
    • Do mnie rzeczy doszły w dwóch paczkach. Niestety jakość tragiczna. Wszystko z sztucznego materiału. Ale takiego na maksa chamskiego. Bez kształtu i kroju. Nędzne podróbki. Chciałam zwrócić. Każą mi wysyłać paczkę do Chin na swój koszt lub oferują 15% zwrotu. Nie kupujcie tam!!!!

      Odpowiedz
      • Potwierdzam. To chiński szajs. Syn się wykosztował na prezenty dla mnie i swojej dziewczyny… Żal.

        Odpowiedz
  10. a co myślicie o wanda fashion??? nowy sklep zdaje się od września istnieją ale brak jakichkolwiek informacji;/ brak też podstawowych informacji na stronie odnośnie adresu sklepu, telefonu etc; chyba lipa

    Odpowiedz
    • Sklep w kontakcie nie podaje adresu. Wystarczy przeczytać regulamin i ostatni punkt, cytuję: “11.2 Sprzedawca nie jest zobowiązany ani nie chce uczestniczyć w postępowaniu arbitrażowym przed sądem konsumenckim.”
      Nie warto nawet patrzeć na artykuły, bo to pachnie oszustwem.

      Odpowiedz
      • Oszuści otwierają i zamykają sklep zamówiłam kurtkę i nie ma z nimi kontaktu. Dramat

        Odpowiedz
    • Kupiłam u nich buty. Taki syf przyszedł że dramat. Nie ma z nimi kontaktu. Płaciłam przelew 24. Zastanawiam się nad Chargeback. Ktoś ma doświadczenia?

      Odpowiedz
  11. Nie da się u nich zwrócić towaru. Nie ma adresu. Masz informować o zwrocie mailem, który nie działa.

    Odpowiedz
  12. Skorzystałam z jourlacy, kupiłam sukienkę, przyznam ładna. Na paczkę czekałam 3 tygodnie. Prawdę mówiąc nie umiem więcej napisać o tym sklepie.

    Odpowiedz
    • Ja czekam na paczkę już z 3 tygodnie i nic. Niby pozornie można się z nimi skontaktować. Ale ten kontakt polega tak naprawdę tylko na tym, że masz gotowe odpowiedzi na Twoje pytania i tyle. Więcej tam nie zamówie

      Odpowiedz
      • Mam to samo. Pewnie poszła kasa w błoto.

        Odpowiedz
  13. Tak, dokładnie, nie kupujcie nic na coloryee!!! Chińszczyzna, oszukiwanie konsumentów- przedmioty wysyłane są zupełnie inne niż na zdjęciach. Uważajcie!

    Odpowiedz
    • Ja niestety popełniłam ten błąd i założyłam konto na coloryee przed przeczytaniem opinii o tym sklepie, a teraz nie podoba mi się, co czytam. Czy ktoś może wie jak usunąć konto z tej strony? Ja niestety narazie nie mogę na ten temat nic znaleźć.

      Odpowiedz
    • Podobnie na Veryvoga, bardzo podobne zdjęcia jak Coloryee, rzeczy oryginalne i ciekawe. Po zamówieniu (czekanie 4 tyg.), z grubsza zgadzają się tylko kolory, chałupnicza robota gdzieś w garażu, byle jaki materiał, bez metki – a zwrot tylko z metką !!! Radzę omijać z daleka !!!

      Odpowiedz
      • veryvoga, z daleka szerokim łukiem, rok walczyłam o zwrot pieniędzy , prawie 900zł, nie otrzymałam towaru, ciężko walczyłam o nie małą sumę, myślę, że te wszystkie dziwne sklepy, to wielkie oszustwo… Ewa

        Odpowiedz
  14. a mirona.pl ???? chciałbym cos zamowic ale brak jakichkolwiek danych firmy, kiepsko to wyglada mirona

    Odpowiedz
    • Mirona.pl oszustwo!!! Wydane ponad 500 zl 23.10 towar niby wyszedl 28.10 ale zero info o przesylce. Jak zlozylem reklamacje to przeslali falszywy link a jak zwrocilem uwage i poprosilem o prawidlowy kontakt sie skonczyl. Kolejne monity juz bez odpowiedzi….

      Odpowiedz
  15. chciałbym przestrzec też przez airycloth (airy cloth) to sklep taki sam jak airydress (jedna spolka)

    Odpowiedz
    • Na airydress kupiłam już kilka bluzek i sukienkę a moja koleżanka kilka bluzek i kurtkę na motor. Nie mamy zastrzeżeń . Jaka cena taki towar. Ale wyglądają tak jak na zdjeciach. Rozmiar trzeba dokładnie sprawdzić w tabeli rozmiarów dla każdej rzeczy osobno. Paczki przyszły w ciągu 2-3 tygodni. Zdaję sobie sprawę że w czasach pandemii transport z Chin jest jednak opóźniony. Airydress mogę polecić.

      Odpowiedz
    • Ja też airydress mogę polecić. Wszystkie ubrania sprawdziłam w tabeli rozmiarów i przyszły dobre. Kolory jak na zdjęciach. Jakość jaka cena ale wiedziałam co zamawiam. Paczka przyszła w mniej niż dwa tygodnie.

      Odpowiedz
  16. Zamówienie w jourlacy.com złożyłem 4 tygodnie temu, brak zamówienia do dzisiaj, brak kontaktu, przestrzegam nie zamawiajcie, nie ma z kim porozmawiać o wysyłce

    Odpowiedz
        • Też zamówiłam (14 listopada) i do tej pory nie otrzymałam(8 grudnia). Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie.

          Odpowiedz
    • Zamówiłam sweterek. Na zdjęciu piękny a w rzeczywistości rozmiar zawyżony, dekold dużo mniej wycięty-prawie brak dekoltu. Aplikacje musiałam poprawnie naszyć. Nie zwracałam choć była taka opcja. Dostawa szybka.

      Odpowiedz
    • Witam chcialam zamowic w tym sklepie ale widze ze to chyba jakas sciema

      Odpowiedz
  17. Uważajcie na Coloryee – typowe oszustwo. Na trzy zamówione pozycja przyszła jedna, całkowicie niezgodna z opisem na stronie, poza tym niewarty złotówki chłam. Przesyłka przychodzi z Polski z nieznanego adresu, zwrot proponowany jest na jakiś dziwny adres w Chinach, oczywiście na koszt kupującego, pomimo że powodem potencjalnego zwrotu jest zawartość przesyłki całkowicie niezgodna z ofertą – kawałek nic nie wartej szmaty.
    Dla zasady – poświęcę swój czas i namierzę pośrednika w Polsce – takich trzeba dla zasady wsadzić za kratki

    Odpowiedz
    • Dziękuję za podzielenie się opinią, bo właśnie chciałam od nich coś kupić (rzeczy już w koszyku), ale zastanowiło mnie, że ze zwrotami mogą być komplikacje, bo nie ma żadnych adresów.

      Odpowiedz
      • Dziękuję za opinie ,bo właśnie chciałam od nich coś zamówić.

        Odpowiedz
      • Dziękuję, właśnie sobie zrobiłam koszyk. Przy tych slicznych sweterkach jest napisane ,druk,. Przysyłaja nadrukowane sweterki na jakiejś przypadkowej podkoszulce.

        Odpowiedz
    • Witam!

      Czy masz już jakieś informacje na temat tego pośrednika? Też jestem tym zainteresowana.

      Odpowiedz
    • Też kupiłam taki chłam przyszedł masakra .Ostrzegam nie kupujcie

      Odpowiedz
    • O Kurde! a ja dokonałam zakupu u nich pod koniec listopada i czekam……
      Dam im czas do końca grudnia, chociaż płacąc za przesyłkę ponad 30zł byłam przekonana, że szybko ją otrzymam…..
      W sytuacji oszustwa najlepiej jest zebrać jak najwięcej osób poszkodowanych i, żeby wszyscy złożyli skargi do UOKiK oraz zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury w swoich rejonach na daną firmę.
      Kiedyś tak walczyliśmy z plikostradą, studentka prawa założyła forum i wszystkim wysyłała jednolite pisma do uzupełnienia danymi i wysłania listem poleconym.

      Odpowiedz
      • Tez mam zamówione 3 rzeczy od coloryee. Czekam:/

        Odpowiedz
        • Ja zamówiłam 6 rzeczy. 5 z nich przyszło. Jakościowo ok ale rozmiary z kosmosu. Skontaktowałam się z nimi mail-owo i bez problemu anulowali dostawę ostatniej rzeczy oraz szybko oddali pieniądze za nią. Gorzej było ze zwrotem bo faktycznie trzeba było odesłać do Chin a to zajmuje sporo czasu no i trochę kosztowało. Ale po 27 dniach i przejściu kontroli celnych w Chinach paczka do nich dotarła a kasę oddali po kolejnych 7 dniach. Kontakt tylko mailowy ale przez większość czasu bardzo sympatyczna kobieta odpisywała na bieżąco każdego dnia.

          Odpowiedz
    • Tak samo zostałem oszukany.Nie wierzcie tym zdjęciom.Zdjęcia ładne,ale zamówione rzeczy są zupełnie nie te co na zdjęciach.Ani uszyte ani materiał nie ten.To jedna wielka ściema i nie ma jak oddać bo sprawdźcie sobie cenę ewentualnej paczki zwrotnej do Chin! To zupełnie się nie opłaca .Innej opcji nie mają,klient pokrywa transport, o ile do Polski kosztuje 30 zł ,to paczka powrotna do Chin przekracza cenę zamówienia.

      Odpowiedz
    • wielkie dzięki!! skompletowałam już koszyk i na szczęście coś mnie tknęło tuż przed zamówieniem… Trzymam kciuki za namierzenie pośrednika!!

      Odpowiedz
    • Ja również dałam się naiwnie nabrać na Coloryee, kupiłam kilka rzeczy, bo zdjęcia wyglądają pięknie i nie zapaliła mi się lampka ostrzegawcza! Jakież było moje zdziwienie po odebraniu paczki!!!!!!!!!! Nigdy w życiu nie kupiłam sobie takiej tandety. Co za bezczelność, oferować co innego i wysłać co innego! NIGDY TAM NIE KUPUJCIE, TO CHIŃSKA TANDETA! TEGO NIE DA SIĘ NOSIĆ! Ale najbardziej denerwuje mnie to, że nie ma na nich rady. Firma krzak, żerująca na tym, że klienci zniechęcają się do walki o swoje prawa!

      Odpowiedz
  18. Ja od miesiąca czekam na sukienkę od sheri.pl. Masakra!

    Odpowiedz
  19. podpisuje sie moje zamówwienie nie dotarło po mojej interwencji odpowiedz tego typu mam szukac przewożnika i pytac 0 dostawe kpiny oszustwo

    Odpowiedz
  20. firma wandafasshion uwaga oszustwo szukaj przewoznika jezeli nie otrzymałes towaru taka rada ze strony firmy

    Odpowiedz
  21. Dokładnie airycloth.com i airydress.com, zdała od nich się trzymać!

    Odpowiedz
  22. Witam! Czy masz jakieś informacje odnośnie tego pośrednika? Również jestem tym zainteresowana.

    Odpowiedz
  23. Uważajcie na sklep mediac, zamiast zakupionych butów dostałam dwie pary tandetnych chińskich okularów, adresata wysyłki brak chińskie znaczki.

    Odpowiedz
  24. uwaga oszusci firma wanda fashion nie otrzymałes przesyłki szukaj przewoznika

    Odpowiedz
  25. pzrestrzegam tez przed sklepem superswieto (superswieto.pl) od 2 tygodni czekam na zamowienie i nic…

    Odpowiedz
    • Przeciez tam wysylka niby 20dni minimum p

      Odpowiedz
    • Superswieto… czekałam, czekałam, aż się doczekałam. Niestety, na zdjęciu cudo, a przyszła szmata.

      Odpowiedz
  26. Jourlacy teź mnie oszukał. Zamówiłam opłaciłam a zam{wienia u nich nie ma. Dziwne do wszystko było w poźądku dopuki nie opłaciłam. Ale będę waldzyć o swoje pieniądze choćby w sądzie Bo ten sklep cholernie oszukuje. Mało tego przyjmują szybko zamówienia a dalej z nimi źadnego kontaktu

    Odpowiedz
  27. Przestrzegam przed Jourlacy ci tylko reklamują towary. Jak zamówisz i opłacisz to nie ma towaru i gotówki.. Nie odpowiadają na e-mail nie wyjaśniają źadnej pomocy. Jakby nie istnieli.

    Odpowiedz
    • Jak skontaktować się ze sklepem jourlacy.

      Odpowiedz
      • Od 2 miesięcy czekam na opłaconą (380 zł.) dostawę bez możliwości kontaktu.
        Zamówienie w Jourlacy wisi i ma status “przetwarzanie” oraz pod kwotą zamówienia w ramce na szarym tle “ODKUP” – czy ktoś wie co to znaczy?
        Proszę dać znać, pozdrawiam :).

        Odpowiedz
        • Też czekam na zamówienie z Jourlacy od 15 grudnia

          Odpowiedz
  28. Czy nie ma sposobu na złodziei , którzy reklamują się oficjalnie i ściągają pieniądze!!!
    Wanda Fashion

    Odpowiedz
    • Kupiłam buty za 200 zł na stronie wanda fashion Niby napisała że buty są wysłane Ale nie można się skontaktować z nią bo strona nie istnieje A na buty nie można czekać 2i pół miesiąca

      Odpowiedz
      • Mam ten sam problem, i z tego co czytam to ani butów ani pieniędzy, już tej firmy nie ma. Szlag …. Człowiek stary i głupi….

        Odpowiedz
  29. Lena Fashion też nie kupujcie , przesyłają po paru tygodniach jakieś bedziewie z Chin w ogóle nie odpowiadające temu co na zdjęciu.Jak chcesz oddać to musisz przesłać towar spowrotem do Chin.Na Facebooku się reklamują i usuwają wszystkie komentarze niezadowolonych i oszukanych klientów.Mnie po kilku mailach dali zniżkę i oddali 30 zł ze 100 zł, ale ten szajs który mi przysłali nie był wart również 70 zł.

    Odpowiedz
    • W Sheri identyczny schemat działania. Chcieli mi za g…niany sweter oddać 30% wartości. Ale napisałam że to nie jest zgodne z opisem i odsyłam do nich mają mi zwrócić za zakupy i za wysyłkę! No to podali adres do Polskiej hurtowni.

      Odpowiedz
    • Czy to jest jakoś powiązane z Lena Moda i Moda Lena?

      Odpowiedz
  30. Bardzo dziękuję za opinie o Coloryee. Kasa w kieszeni. Ale to dzięki Państwu dociekliwości.

    Odpowiedz
    • Coloryee? 2 miesiące czekam i nic, adresy mejlowe nieaktywne, mało tego, mój numer zamówienia za 380 zł na stronie firmy w zakładce “moje zamówienie” nie istnieje.
      Czy KTOŚ może mi pomóc?

      Odpowiedz
      • Zamówiłam u nich kilkanaście ubrań-na zdjęciach super, dostałam cztery sztuki szmat.
        Oszukali mnie.
        Co Pani proponuję?

        Odpowiedz
    • Jak można wierzyć takim sklepom jeżeli wchodzę na ich stronę i: 1) zgodnie z polskim prawem – nie ma żadnego regulaminu ani nawet adresu firmy 2) kontakt ze sklepem wyłącznie poprzez formularz (żadnego emaila, telefonu) 3) płatność wyłącznie przez paypal. Od razu powinna zapalić się czerwona lampka

      Odpowiedz
  31. Ja też zamówiłam w firmie Jourlacy 2 września 2020 i do tej pory nie otrzymałam zamówionych rzeczy.

    Odpowiedz
  32. Lave basic z Hong Kongu miało takie same ciuchy co Coloryee, 2 zapłaconych nie przysłali

    Odpowiedz
  33. nie polecam takze Powearth.pl; na przesylke czekam juz 2gi tydzien

    Odpowiedz
  34. tez chicmica (www.chicmica.com) to ta sama bajka co zebraneo; radze nie kupowac; juz lepiej na allegro

    Odpowiedz
  35. estelaz (estelaz.pl) – nie zrealizowano mojego zamówienia

    Odpowiedz
  36. radze tez uwazac na pomocdlacery.pl brak regulaminu, danych sprzedawcy

    Odpowiedz
  37. Osobiście również przestrzegam przed sklepem COLOREYEE!! Ciuchy na zdjęciach a to co do Was przyjdzie to skrajnie dwie różne rzeczy!! Zamawiałam dwa razy i raz trafiło się jak ślepej kurze ziarno po prostu. Bluza również była zupełnie inna niż na zdjęciu, z zupełnie innego materiału i miała inny fason, ale nadruk się zgadzał i jakimś cudem dobrze leżała, więc tu miałam szczęście i mimo iż zostałam oszukana to w tym jednym przypadku na milion bluza mi się spodobała. Ale przy drugim zakupie!!! hahahaha. szkoda,że nie mogę dołączyć zdjęć. Ciuch śmieć!! nie wiem czy po domu się w to ubiorę. Już lepiej na bazar pójść i coś sobie tam znaleźć, bo tego samego gatunku są tam ubrania….może lepsze nawet. Tak że BAN NA CLOREYEE.

    Odpowiedz
    • coloryee – sklep – sprzedają rzeczy z które można znaleźć na Aliexpress, więc z jakością różnie…

      Odpowiedz
  38. Kupiłam buty za 200 zł na stronie wanda fashion Niby napisała że buty są wysłane Ale nie można się skontaktować z nią bo strona nie istnieje A na buty nie można czekać 2i pół miesiąca

    Odpowiedz
  39. Kupuje buty od RoyalFashion .pl i jestem bardzo zadowolona ,krótki czas oczekiwania 3do 4 dni wszystko takie jak na zdjęciach jestem bardzo zadowolona sklep godny polecenia

    Odpowiedz
    • Super firma ceny buty zwroty bez problemu ……royalfeshyn

      Odpowiedz
  40. Ostrzegam przed firmą Wanda Fasion.pl grasującą na facebooku . Kupiłam od nich buty. Ich mail nie działa, nie można też wnieść reklamacji . Śledzenie przesyłki też jest martwe.

    Odpowiedz
  41. Czy ktoś kupował obuwie ze strony Rener ? Chciałam zamówić buty z tej strony ,ale mam wątpliwości?

    Odpowiedz
    • Super firma ceny buty zwroty bez problemu ……royalfeshyn

      Odpowiedz
  42. Zapłaciłam 250 ziko za super ciuszki.
    W każdym razie tak wyglądały na Coloryee.
    Nie chcielibyście tego, co przyszło zobaczyć.
    Teraz walczę już 2 dzień ze zwrotem, zero możliwości.
    Mam za swoje.
    Chytra baba z Radomia

    Odpowiedz
    • Niestety też dałam się omamić ich fantastycznemu marketingowi. Koszmarne szmaty !!!! Nic nie warte.

      Odpowiedz
  43. Proszę napiszcie co to jest za firma MIRONA zamówiłam buty męskie i czekam już dwa miesiące i ciągle są w drodze i wreszcie napisali że odbiorcy nie było w domu i paczka została odesłana do odbiorcy

    Odpowiedz
    • Też czekam już miesiąc. w historii dostarczone i ciągle sprawdzają

      Odpowiedz
  44. Czy udało się komuś odzyskać kasę z Coloreye ???

    Odpowiedz
  45. Dzięki za te opinie, szczególnie colorytee.Od dwoch dni oglądam tam ciuchy i juz chcialam zamówić…..

    Odpowiedz
    • Ja też chciałam zamówić… Dziękuje wszystkim za szczere przestrogi.
      Od jakiegoś czasu cieszę oczy pięknymi zdjęciami bardzo oryginalnych rzeczy na coloryee.
      Teraz musze to jakoś omijać, bo wszędzie wciąż mi się wyświetla!
      Czy ktoś kupował buty na Saway? Bo też od miesiąca na nie patrzę, a nie są tanie i nie chciałabym stracić 400 zł.

      Odpowiedz
  46. Witam czy ktoś wie gdzie zgłosić stronę jouralcy może zbiorowo uda nam się odzyskać pieniadze

    Odpowiedz
  47. Coloryee porażka totalna !!! Niestety padłam ofiara super marketingu i niestety zamówiłam kilka rzeczy. Koszmar, złamanego grosza nie warte szmaty. Napisałam opinie na FB to od razu usunęli. Nie polecam!!!!!

    Odpowiedz
  48. Polski-Styl Shop! Tak na prawdę ten sam wzór działania co pozostałe. Reklamują się jako polski sklep (jak sama nazwa wskazuje). Na towar czeka się bardzo długo. Jeśli dociera, to po rozpakowaniu otrzymujemy wspaniałe szmaty, nie warte więcej niż 20zł (a ceny w sklepie to 100-200zł), często wyglądające zupełnie inaczej niż na stronie. Zwrot? Wysyłka na własny koszt do Chin.. Udało się zlokalizować nazwę sklepu, który obsługiwany jest przez platformę shopify.com. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co robić dalej, żeby dotrzeć do pośrednika w Polsce (o ile taki istnieje) to prośba o info. A na teraz jeszcze raz – polski-styl.shop to kolejni oszuści

    Odpowiedz
  49. Wpiszcie jeszcze Wish.com mi zabrali dodatkowo 99 zł z konta przez inną zagraniczną stronę musiałam zablokować kartę. W banku mówili, że to norma i było zgłaszane już przez innych.

    Odpowiedz
  50. Przestrzegam przed coloryee.com. Przesyłka do mnie doszła, ale to są inne rzeczy niż na zdjęciach. Jakość bardzo kiepska. Kupicie coś niby z włóczki, a dostaniecie szmatę z poliestru, z namalowanym wzorem podobnym do włóczki.
    Odesłanie rzeczy jest praktycznie niewykonalne, bo trzeba by zwracać je na adres zagraniczny na swój koszt.

    Odpowiedz
  51. dostała coś innego niż na zdjęciu. Masakra. W jourlacy nie kupie więcej i nie polecam

    Odpowiedz
  52. zrobiłam zakupy na Coloryee dwa tygodnie temu…… poczekam do stycznia i dam Wam znać

    Odpowiedz
  53. Coloryee – nic nie warte szmatki z poliestru. Niezgodne ze zdjęciem ani opisem. Jednej rzeczy brakowało. Zamówiłem prezent dla żony, 450 zł wtopy – ani się nie przyznam chyba.
    Przestrzegam !!!

    Odpowiedz
  54. Czy ktoś zamawiał w PinkMintLove? Ja zamówiłam spodnie i dostałam nie ten kolor odesłałam towar pod adres podany przy zwrotach i zero odzewu nie odpowiadają na maile był podany również numer telefonu ale nikt nie odbiera

    Odpowiedz
  55. Natknęłam się na sklep coloryee. Na szczęście skrupulatnie sprawdzam nowy sklep, w którym chcę coś kupić. W tym czasie – pandemii – znacznie więcej korzystam ze sklepów internetowych. Sprawdzanie zajmuje mi więcej czasu, ale warto. Sama po sprawdzeniu strony coloryee (otrzymywałam od nich reklamy) doszłam do wniosku, że coś tam nie gra. W tłumaczeniach są straszne błędy, np. sweter ciepło …(zamiast ciepły), bardzo mało danych o eksponowanej odzieży. Ponadto zachęcam wszystkich o sprawdzenie, czy jest kontakt do firmy. W tej firmie nie ma kontaktu, żadnego, ani mailowego, ani telefonicznego, a o samej firmie napisane b. enigmatycznie. To wstrzymało mnie od zakupów. Proszę zawsze takie rzeczy posprawdzać. Nawet zatelefonować, czy telefon działa. Gdzie jest ta firma zarejestrowana, adres itd., itp.
    Iva

    Odpowiedz
  56. Dobrze, że jest ta strona i wasze komentarze; ustrzegłam się problemu!

    Odpowiedz
  57. Znalazłam buty marki Rieker w coloryee za 130 zł które normalnie u producenta kosztują ponad 300 po rabatach … Nawet nie chce oglądać reszty towaru tych oszustów

    Odpowiedz
  58. Kupiłam w star moda 3 pazdziernika ani widu ani slychu

    Odpowiedz
  59. Jak żyć, skoro na każdym kroku napotykamy się na oszustów i złodziei, a co gorsza nikt z tym nic nie robi pomimo skarg, złych opinii i negatywnych komentarzy …

    Odpowiedz
  60. Hej, ja zaryzykowałem i kupiłem w COLORYEE dwie torby. Ku mojemu zdzwieniu otrzymałem przesyłkę, ale były to INNE TORBY niż na pięknym zdjęciu. ZDRADA NA MAXA. Nie kupujcie tam nic – to zdradzieckie dziady. Odpowiadają co prawda na mejle, ale z tego nic nie wynika. Proponowali mi 15, 25 oraz ostatecznie 40% rekompensaty za zakupione towary. Niby można oddawać, ale trzeba zapłacić z własnej kieszeni za przesyłkę co w przypadku Chin jest mało fajne. ODRADZAM KORZYSTANIE Z ICH USŁUG.

    Odpowiedz
  61. Uwaga Coloryee, czekam już 7 tygodni, na monity odpowiadają, że mam być cierpliwa.

    Odpowiedz
  62. Witam. Przestrzegam nie kupujcie w Firmie Jourlacy – to są oszuści, zamówiłam trzy bluzki w listopadzie za które zapłaciłam – otrzymałam tylko 1 zwykłą białą podkoszulkę – także nawet te rzeczy, które są pokazane na stronie, to przysyłają niezgodne z opisem – jednym słowem buble . Jak napisałam do nich e-meail ( bo innego kontaktu z nimi nie ma) , to z automatu przychodzi bzdurna wiadomość. Podpisuje się – jourlacy.com Po Sprzedaży Zespół. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego operatorzy stron wirtualnych pozwalają takim oszustom zamieszczać swoje oferty. Z komentarzy opublikowanych widać, że cały czas oszukują – gdzie jest prawo? Pozdrawiam

    Odpowiedz
  63. Superswieto… Czekałam, czekałam, doczekałam się. Niestety na zdjęciu cudo, a przyszła szmata.

    Odpowiedz
    • Superswieto – zobaczcie jakie są zasady reklamacji i zwrotu 😀 Podany tylko adres email…..

      Odpowiedz
  64. Czy ktoś słyszał coś o sklepie Buteyko?

    Odpowiedz
  65. A może ktoś powiedzieć coś na temat sklepu internetowego lovita.pl ?
    zamówiłam bieliznę z tego sklepu i nie otrzymałam kompletnego zamówienia a mija już ponad 90 dni, po złożeniu reklamacji wypłacić środków nie chcą bo twierdzą że mogą wysłać towar jeszcze raz

    Odpowiedz
    • Nawet nie strasz. Ja dziś zrobiłam zamówienie za ponad 200 zł i dopiero po fakcie natknęłam się na negatywne opinie. Zobaczymy.

      Odpowiedz
  66. Sklep Coloryee tragedia nie kupujcie tam. Zamówione dwie rzeczy wkońcu przysłali osobno ale doszly prawie w terminie. Problem w tym, że one sa z zupełnie innego materiału niż na stronie internetowej. Nie ma metek, wyglada to tak jakby robili chałupniczo podróbki tego, co wystawiają na stronie. Nigdy więcej u nich nie kupię i Wam też odradzam.

    Odpowiedz
  67. Super święto. Potwierdzam. To chiński szajs. Syn się wykosztował na prezenty dla mnie i swojej dziewczyny… Żal.

    Odpowiedz
  68. Nie polecam sklepu airycloth. Masakra. Bluzki, które na zdjęciach wyglądają mega w rzeczywistości są z materiału ala fartuch babciny (taki śliski).

    Odpowiedz
  69. Ja zakupiłam w LENA-MODA SCHOP póżniej zorientowałam się że firma jest podejrzana. Wysłałam im e-mail prosząc o zwrot kasy, ponieważ się rozmyśliłam. Ich odpowiedzi są non stop identyczne.
    Numer przewozowy paczki, który otrzymałam jest nieprawdziwy. Mam nadzieję że w końcu zapłacą za swoje przekręty.

    Odpowiedz
    • Mam to samo. Kupiłem kurtkę i bujam się już trzeci miesiąc. Na ich stronie sprawdzałem status przesyłki i przez 1,5 miesiąca był status przygotowana do wysyłki, aż tu nagle powrót do nadawcy. Żadnego telefonu, maila, informacji od kuriera. Kazali mi sprawdzić u lokalnego kuriera, tylko którego? W Polsce działa kilkadziesiąt firm kurierskich. Pofatygowałem się sprawdzić nr przesyłki, ale nigdzie nie istnieje przesyłka o tym numerze. W jednym z maili, choć odpowiadają raz na dwa tygodnie, była informacja że muszę im podać skan potwierdzenia, że przesyłka wróciła do nich. Przecież mogą to ku**wa sprawdzić u siebie. Jak ja mam to sprawdzić jak nawet nie wiem którą firma kurierska to nadali. Oszuści!!! Ignorują treść maili, wysyłając ciągle tą samą śpiewkę. Kupując kurtkę nie zdawałem sobie sprawy, że to firma zagraniczna. Dopiero po zakupie zauważyłem, że coś jest nie tak z tłumaczeniem ich strony – jak z translatora. Co z tym zrobić?

      Odpowiedz
  70. Ja rzadko ufam sklepom internetowym z ubraniami. Jedyne co mogę polecić, to sklep Bon Prix – nie oszukują, nie ma problemu ze zwrotem.

    Odpowiedz
  71. Przestrzegam przed Louyanx.Na początku grudnia 2020 r zamówiłam i opłaciłam rękawiczki za cenę około 90 zł. Na drugi dzień wysłałam meila, że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy. Po tygodniu odpisali , że zamówienie jest w trakcie realizacji i ewentualnie będę mogła zwrócić otrzymany towar. Tyle, że minął już miesiąc a przesyłki nie ma. W ofercie był maksymalny termin 15 dni rob. Po tym czasie wysłałam im meila, gdzie jest moja przesyłka i kiedy dostanę moje rękawiczki. Do dnia dzisiejszego nie mam ani przesyłki ani odpowiedzi. Napiszcie czy ktoś coś zamawiał w tym sklepie?

    Odpowiedz
  72. Tak zamawiałam trwało to do 3 tyg .Obawiałam się zwłaszcza że u nich za każdy zakup dodatkowa zapłata ale dotarłro i jakoś ubrań bardzo dobra

    Odpowiedz
  73. Na fb reklamuje się Superswieto, obłędnie wyglądające swetry, bluzy. Chciałabym, a boje się….

    Odpowiedz
    • absolutnie nie kupuj u nich niczego bo wyrzucisz pieniadze w bloto na obrazku cudo a przysylaja szajs naprawde nie warto

      Odpowiedz
  74. No to klapa, ja też czekam na przesyłkę ze sklepu Coloryee, kupiłam dwie bluzy i to na prezenty, nie sprawdziłam wcześniej firmy, bo stwierdziłam, że jeżeli reklamują się na wp.pl to chyba sprawdzona firma? Ciuchy faktycznie są śliczne…, po przeczytaniu Waszych komentarzy jest mi strasznie smutno.

    Odpowiedz
  75. Coloryee można co najwyżej potraktować jako inspirację do własnych robótek ręcznych. Myślę, że jest to kolejna odsłona oszustów sprzedających kiedyś pod szyldem Very Voga. Za niecałe 200 zł dali mi bardzo cenną lekcję: nigdy już nie kupię niczego w sklepie na którego stronie nie mogę dopatrzeć się informacji o firmie i jakiegokolwiek kontaktu i nigdy nie kupię niczego w sklepie, który nie oferuje formy kupna “za pobraniem”.

    Odpowiedz
  76. Nie polecam sklepu https://valetta.pl/ – brak wysyłki, brak kontaktu, a towar – jeśli przychodzi po pół roku – jest zupełnie niezgodny z opisem i zdjęciem.

    Odpowiedz
  77. takim sklepem jest też Airy
    Oferują piekne sukienki przysyłaja szmaty i to zupełnie inne niz na zdjęciu. Ja sie naciełam Uważajcie!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz