Choć sieci afiliacyjne miały swój złoty okres dobrych kilka lat temu, to jednak najwięksi potentaci rynkowi wciąż mają się dobrze. Odpowiednio opracowane i przygotowane programy partnerskie mogą przynosić wiele korzyści zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom.
Reklama & marketing
Ile można zarobić na Youtube? Krótkie know-how
YouTube w początkach swojego istnienia już zakładał, że będzie to portal dający możliwość dosłownie każdemu na pokazanie samego siebie, swoich zainteresowań, pasji i tego co tylko przyjdzie nam do głowy, poprzez filmy.
Afiliacja – efektywne zarabianie na stronie internetowej. Czy się opłaca?
Na przestrzeni ostatnich lat rynek marketingu internetowego przeszedł bardzo poważne zmiany i niestety w dużej mierze jest to efekt zaborczego działania reklamodawców w przeszłości.
5 sposobów budowania listy kontaktów potencjalnych klientów e-sklepu
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko dbanie o dostarczanie swoim klientom dobrej jakości produktów czy troszczenie się o wygodę korzystania z samej strony, jak i o jej wygląd.
Nie samym onlinem człowiek żyje
Wraz z upowszechnieniem się trendu przenoszenia działalności gospodarczej do Internetu dość częste stało się niestety zbyt intensywne skupianie się na tylko tym jednym aspekcie.
Jak zadbać o długi ogon w sieci?
Internet to dzisiaj już tak naprawdę niezliczona liczba stron internetowych, których to ilość każdego dnia bardzo dynamicznie się powiększa. Nic więc dziwnego w tym, że w przypadku coraz większej ilości intuicyjnych fraz kluczowych mamy potężną konkurencję.
Google, a środowisko SEO – związek z rozsądku?
Pozycjonowanie stron internetowych to w dzisiejszych czasach naprawdę ciężki kawałek chleba. Przekonało się o tym wiele mniejszych agencji interaktywnych, które po wprowadzeniu szeregu poważnych zmian w algorytmach Google zwyczajnie zbankrutowały i musiały porzucić swoją działalność.
SEO, czyli zrób to sam!
Pojęcie SEO znane jest pewnie większości osób posiadających własne strony internetowe, ale często bagatelizowane, którego wyjaśnienia raczej nie staramy się poszukiwać. To niestety duży błąd jeśli zależy nam na czerpaniu wysokich zysków z prowadzenia witryny, a i także wtedy, gdy po prostu zależy nam na dużej popularności strony.
Nowa strategia giganta. Wersje mobilne na świeczniku
Nasycenie rynku urządzeniami przenośnymi jest coraz większe. Smartfony, palmtopy, notebooki. Coraz częściej uczestnicy ruchu sieciowego używają właśnie tych typów urządzeń. Nasuwa się zatem pytanie, czy dla każdego rodzaju sprzętu potrzebna będzie oddzielna wersja serwisu www.
Newsletter – najczęstsze błędy, których trzeba się wystrzegać
Robią to prawie wszyscy. Niektórzy lepiej, inni gorzej. Klienci czasem czekają z niecierpliwością na następną wiadomość lub klną pod nosem widząc kolejną nieprzeczytaną w skrzynce odbiorczej.