Lojalny klient sklepu internetowego to prawdziwy skarb – jak go pozyskać?
Dla właścicieli sklepów internetowych lojalni klienci to prawdziwy skarb – warto wiedzieć jak ich pozyskać oraz jak zadbać o to, aby pozostali z nami jak najdłużej!
Dla właścicieli sklepów internetowych lojalni klienci to prawdziwy skarb – warto wiedzieć jak ich pozyskać oraz jak zadbać o to, aby pozostali z nami jak najdłużej!
Polski e-handel rozwija się dzisiaj bardzo dynamicznie i, choć daleko nam jeszcze do krajów zachodu, to niewątpliwie nasz rynek w tej kwestii ma ogromny potencjał. Już co 4 internauta przyznaje się do robienia w sieci zakupów produktów spożywczych, a jeszcze nie tak dawno temu robiła to garstka osób w Polsce. Zakupy w sieci to już…
W wielu firmach prędzej czy później zapada decyzja o zorganizowaniu konkursów dla klientów. Konkurs, tak jak każde działanie marketingowe może przynieść wiele pożytku. Należy jednak wystrzegać się niedociągnięć, które mogą przynieść bardzo wiele negatywnych konsekwencji. Zanim przystąpicie do konkretnych działań, warto przekonać się po co właściwie organizować konkursy dla klientów.
Coraz więcej firm świadczących usługi czy sprzedających produkty decyduje się na wprowadzenie programu lojalnościowego. To bardzo dobry pomysł pozwalający nie tylko zdobyć nowych klientów, ale również utrzymać tych dotychczasowych. Dobrze przemyślany i prowadzony program lojalnościowy daje sporą przewagę konkurencyjną oraz generuje dodatkowe przychody.
Właściciele sklepów internetowych potrafią dzisiaj dosłownie stawać na głowie, aby tylko pokazać swoją ofertę z najlepszej możliwej strony. Klienci dostają coraz to wygodniejsze i bezpieczniejsze systemy płatności, w wielu sklepach nareszcie można robić zakupy bez zakładania kolejnego, 150 już konta (co mocno irytuje), sprzedawcy starają się jak najlepiej prezentować sprzedawane rzeczy…to tylko krótka lista działań…