90% nowych firm popełnia te błędy. Musisz wiedzieć jak ich uniknąć!

90% nowych firm popełnia te błędy. Musisz wiedzieć jak ich uniknąć!

W tym artykule dowiesz się, jakie błędy popełnia 90% nowo zarejestrowanych firm i jak można ich unikać, aby nie wpadać w pułapki, które mogą zagrozić przyszłości Twojego przedsięwzięcia. Omówimy znaczenie odpowiedniego przygotowania przed rozpoczęciem działalności, w tym znaczenie posiadania solidnego biznesplanu oraz unikanie pośpiechu w rejestracji firmy. Poruszymy także temat znaczenia profesjonalnego doradztwa w kwestiach…

SALIGIA e-commerce, czyli o grzechach polskiego e-handlu

SALIGIA e-commerce, czyli o grzechach polskiego e-handlu

Polski e-handel rozwija się dzisiaj bardzo dynamicznie i, choć daleko nam jeszcze do krajów zachodu, to niewątpliwie nasz rynek w tej kwestii ma ogromny potencjał. Już co 4 internauta przyznaje się do robienia w sieci zakupów produktów spożywczych, a jeszcze nie tak dawno temu robiła to garstka osób w Polsce. Zakupy w sieci to już…

Konkursy dla klientów – czy warto organizować? Opłacalność i przemyślenia

Konkursy dla klientów – czy warto organizować? Opłacalność i przemyślenia

W wielu firmach prędzej czy później zapada decyzja o zorganizowaniu konkursów dla klientów. Konkurs, tak jak każde działanie marketingowe może przynieść wiele pożytku. Należy jednak wystrzegać się niedociągnięć, które mogą przynieść bardzo wiele negatywnych konsekwencji. Zanim przystąpicie do konkretnych działań, warto przekonać się po co właściwie organizować konkursy dla klientów.

Programy lojalnościowe – pięć mitów dla właścicieli sklepów internetowych

Programy lojalnościowe – pięć mitów dla właścicieli sklepów internetowych

Coraz więcej firm świadczących usługi czy sprzedających produkty decyduje się na wprowadzenie programu lojalnościowego. To bardzo dobry pomysł pozwalający nie tylko zdobyć nowych klientów, ale również utrzymać tych dotychczasowych. Dobrze przemyślany i prowadzony program lojalnościowy daje sporą przewagę konkurencyjną oraz generuje dodatkowe przychody.

Klient kontra sklep internetowy – niekończący się spór.

Klient kontra sklep internetowy – niekończący się spór.

Właściciele sklepów internetowych potrafią dzisiaj dosłownie stawać na głowie, aby tylko pokazać swoją ofertę z najlepszej możliwej strony. Klienci dostają coraz to wygodniejsze i bezpieczniejsze systemy płatności, w wielu sklepach nareszcie można robić zakupy bez zakładania kolejnego, 150 już konta (co mocno irytuje), sprzedawcy starają się jak najlepiej prezentować sprzedawane rzeczy…to tylko krótka lista działań…