SALIGIA e-commerce, czyli o grzechach polskiego e-handlu

Comments (2)
  1. jordan-j4 napisał(a):

    dla mnie to w ogóle reklama banerowa jest jakiś dnem z wodorostami…ostatnio mnie coś trafia już bo gdzie bym nie właził w necie to jakieś wyskakujące okienka, banery na pół okna, ogarnijcie się ludzie. Taka reklama tylko wkurza, a nie zachęca do skorzystania z oferty.

  2. migut napisał(a):

    sam się o tym przekonałem, że big data to dzisiaj przyszłość w kwestii marketingu online. Polecam wszystkim zapoznanie się z tematem, godny uwagi, naprawdę!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2017 eCommerce.edu.pl Wszelkie prawa zastrzeżone I Serwis, który czytasz używa plików cookies w celu marketingu i analityki internetowej. Możesz wyłączyć gromadzenie tych danych w Twojej przeglądarce internetowej